roligtlivver.blogg.se

nya försök

Publicerad 2018-12-26 15:00:01 i Allmänt,

Nu ska jag försöka skriva det jag skrev för en vecka sedan. Och med entusiasm kastade jag mig över datorn. Och tänkte att detta blir ju bra för bilderna är där. Men inte blev det sååå bra som jag önskade. Nä det går inte (dvs det går säkert men jag kan inte det inte i dag för tidigare har jag kunnat och alla andra kan säkert, blev en himla lång parentes det här. Min gamla svenska-fröken dvs fröken Britta hade nog inte gillat detta!)att ta bilderna som ligger här vid sidan någonstans och lägga in dom i min skrivelse. Men visst kan man väl se bilderna som jag lagt in tidigare. Nu blev jag osäker på detta och får kolla. Antagligen är det lika bra att publicera detta och komma igen sen.
Så slut på inlägget.
Åerkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela