roligtlivver.blogg.se

hur det är och har varit att vara 40-talist

Publicerad 2018-01-26 18:34:29 i Allmänt,

Ja så heter ju mitt projekt.
Lite rörigt blir det i dag. Ska snart avbryta för att baka scones. Alltså scones i mitt nuvarande liv.
 
Men har hittat några gamla bilder. Kanske jag satt in någon innan. Men eftersom jag struntar i det så kanske alla, i alla fall dom tre som läser min blogg, strunta i det också.
 
Mina föräldrar på bild.
Såå stor får bilden vara. Visst är dom väl fina?? Kan vara 1937 eller något sådant. Barnet är en kusin till mej.
Och en bild till innan ugnen är varm.
 
Åker tillbaks till Fiskebäck. Och en tur i skottkärran med storebror. Var säkert lycklig när jag fick vara med dom stora pojkarna.
Och en bild till. I dag är det bildvisningens dag tydligen. Åter igen i Fiskebäck. På trappan till grannens hus. Och att dom hette Modig vet jag.

Och av någon anledning så har jag ju mössa på mej. Det är inte ofta det händer. Och minsann har jag också en stackars katt i famnen. Katter kommer in i mitt liv igen. I Sibbhult.
Men nu Till köket!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela