roligtlivver.blogg.se

Ensam

Publicerad 2018-11-27 21:51:09 i Allmänt,

Här blev det rörigt redan från början. Skulle kommit slutet. Och kanske inte speciellt denna bilden. Jag bara tryckte på bild och denna kom fram. Och den blev här i stället för i slutet. Så kommentaren om bilden som står i slutet kan man strunta i.... Rörig, jag?  Näää.
Bilden föreställter alltså kusin Ingrid som jag haft mycket skoj med. Här är vi bröllopsvittne. Unga och vackra allesammans.
 
Tänkte ta mig i kragen och hålla min blogg vid liv. ÄVEN om det mest är jag själv som kollar. Är faktiskt en bra dagbok för mej. Kollade just på gamla inlägg, 5 år sedan t ex och mycket har man glömt.
 
Sen sist så har det gått två helger. Och den ena helgen så har jag minsann skrivit ENSAM varje dag. Så tråkigt jag måtte ha haft det. Tur att minnet är kort. Och att inte så många tycker synd om mej.
 
Fredagen var vi dessutom och vaccinerade oss . Inga men av detta.
 
Måndagen inleddes med bad och det var så mycket som 7 grader. Då kan jag berätta att i går badade vi alltså en vecka senare från förra måndagen räknat (hmm krånglig förklaring där) och när vi kom ner till sjön så blev vi ganska förvånade för det var is.Så mycket så Kerstin fick hämta redskap och ta bort det värsta.- 5 grader och man kan säga att det var iskalt. Men ändå skönt. Konstigt.
 
Tisdagen både gymmade vi och simmade (simmade i simhallen alltså) och sen till dr med micke på eftermiddagen.
Och sen har vi också börjat förbereda julspelet i kyrkan.
 
Nästa gång ska jag sätta in lite bilder. Nu har jag bara dom i mobilen och att föra över dom till datorn är en lååång procedur. Finns säkert ett lättare sätt men det hittar jag inte.
Men bilderna skulle vara från vår superba teater som vi framförde i söndags. Blev en hel timme av det och skoj hade vi. Som sagt bilder kommer.

Nu tyar jag inte skriva mer men en bild av något ska jag sätta in i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela