roligtlivver.blogg.se

bilder

Publicerad 2019-03-04 08:56:49 i Allmänt,

Nu minsann går det in en bild. Tänkte bara testa för i går på kvällen så stod det att jag var inte tillåten att vara på den här bloggen. Mycket mystiskt. Ska testa en bild till. Denna bilden är så klart Kerstin och Marie som bygger hylla. Här verkar det som om om ägaren själv, dvs Micke försöker hjälpa till med ritningen. Var kanske därför det gick så himla bra.
Och här kom Mickes konstverk också in. Abstrakt konst.  Vad bilden föreställer får betraktaren själv fundera ut. Jag tyckter det är en spindel. Men...
 
Och som avslutning på dagens bilder en nostalgibild. Kerstin o jag åkte på en vandringsresa till Österrike för tja vad kan det vara , kanske 14 år sedan. En toppenresa. Och jag som är rädd för kossor blir ibland övermodig och då kan det se ut så här. Trodde väl att Kerstn skulle rädda mig om kossan blev farlig!!!
 
Morgonens bildkavalkad avslutad. Gäller att passa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela