roligtlivver.blogg.se

söndag

Publicerad 2019-03-03 19:38:09 i Allmänt,

Oj då jag lyckades lägga in en bild, en himla stoooor bild men inte vågar jag göra några försök att förminska den. Jag lovar att då försvinner hela alltet. Hmm hela alltet ännu en bock i kanten av fröken Brita. Herre gud hon måste ha satt avtryck hos mej.
 
Men detta är alltså min trägubbe på altanen. Försöker få honom att hjälpa till men ack inte. Ficka via instagram lite förslag på att pigga upp honom. Lite mager behöver mat.Men vill man inte hjälpa till så. .....En utflykt, ja nästa gång vi badar i Orsjön så lovar jag att vi ska ta med honom. Så han i alla fall får plaska lite med benen. Lovar förresten  att inte glömma smörja in honom med solkräm. Denna bilden är från en dag i veckan när det var 15 grader och vi satt på altanen och fikade. Ja inte bara Nils Abdul och jag utan några flera....
 
Nu trycker jag in en bild till  när jag tydligen har min lyckliga bild-dag.
 
Blir bara stora bilder i dag. Men som jag sa ovan inte fasen vågar jag ändra dom. I veckan som gått, förra lördagen så var vi på dans och så här såg det ut. Micke och Nermina i dansens virvlar. Men det var inte bara dom som dansade. Jag fick ju min stegmätare att gå 11000 steg bara på dansen.
 
Micke har ägnat några timmar åt att måla. Fick duken av Lovisa och jag hittade gamla färger som  jag en gång inköpt till barnbarnen. Så här färggrant blev det.
 
Här var det tydligen för färggrannt för den gick inte att ladda ner.
 
Veckan har ägnats åt kortspel på fredagen och kalas på lördag kväll. Dessemellan så fixade jag en byrå till Micke.
Hmm det där sista var kanske att ta i. Nilssons tog hem den med sitt släp o sen fick vi hjälp med att ta upp den
Och sen satt jag i soffan och beundrade Kerstin och Marie när dom monterade ihop alla dessa bitar och jag tror nästan att det var 1000 skruvar och andra småsaker. Men vad jag hörde av mina duktiga medarbetare så var det perfekt märkning av alla detaljer Så tack JYSK.
 
Så var det slut med bilder för denna gången. Går inte att ladda ner fler och förstår inte varför. Var min duktiga hantverkare med byrån också för färggranna månntro.
Nu ger jag upp för denna gången och tar nya tag en annan dag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela