roligtlivver.blogg.se

Rapport från karantänen

Publicerad 2020-04-02 11:27:44 i Allmänt,

Tar väl och kollar om jag kan skriva i dag också och det gick minsann. Här karantänar vi för fullt. Tråkigt att det är kallt och blåsigt ute för i soliga dagar så kan jag få tanter på altanen . Och i dag vill nog ingen göra mig sällskap där. Vädret för de kommande 10 dagarna lovar gott, i nästa vecka upp till 15 grader Då ska jag kalla in kaffe-tanter.
 
Dagarna flyter på. Man, i alla fall jag, passar på att röja i förråd. Finns en del som inte behöver finnas kvar. Och en del hittar man som man letat efter och en del väcker minnen, både glada och sorgliga. Men så är ju livet.
 
I dag får jag bara låna datorn lite nu för snart ska Micke och klassen spela in något och då får jag maka på mej. 
Ska bli spännande att se vad dom gör.
En ros till Mickes lärare som gör denna distansundervisning så spännande och gör så många glada.
 
Nu ska jag bara trycka in ett kort utan att tänka och se vad det blir
 Ja se här då- Sånt sysslar Micke och jag med hela dagarna. Kan man tro.
 
Men inte riktigt utan det här var när vi varit på Hawaii som vi bjöd en del vänner på drink och dans och överraskade dom redigt. Hoppas ingen noterar att magrutorna här är utbytta mot något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela