roligtlivver.blogg.se

2021

Publicerad 2021-01-18 19:05:08 i Allmänt,

Hej igen
 
Ja alltså skrev ju bara hej i förra inlägget.Det berodde på att jag inte för allt smör i Småland har kunnat skriva här innan och nu skulle jag visa Ida att det var så och se om hon kunde hjälpa mej.
Men då helt plötsligt funkade det.
 
Har skrivit två långa inlägg som aldrig publicerats. Och där har jag skrivit av mig allt som hänt under detta fasansfulla år. Och då känner jag att den där jäkla pandemin i mitt fall bara är en bisak. Något man måste gå igenom och sen blir livet nästan som vanligt,'Men nästan som vanligt blir det ju aldrig för oss i familjen.
 
Vi är ju två personer mindre. 
 
Sofia mickes flickvän är borta och vår älskade Magnus har försvunnit. Livet är hemskt och dom som säger att det är väl bättre nu, det är ju ett tag sedan, vet inte vad man pratar om. Det blir inte bättre nästan sämre. 
 
Men man måste ändå hänga med och gjlädjas åt det som sker av livets glädjeämnen. Det finns ju trots allt saker att glädjas åt.
 
Nu får det vara bra för denna gången Nästa gång ska jag berätta lite om hur det är nu och vad vi hittar på. 
 
Testar om det funkar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela