roligtlivver.blogg.se

här är jag

Publicerad 2022-03-01 20:29:50 i Allmänt,

NU ska jag verkligen skärpa mig oc h försöka skriva något varje dag.
Jag har ju för jisse namn all tid i världen att sitta här vid datorn och dega. Men så mycket annat pockar på min uppmärksamhet, tv, böcker,   Sen kom jag inte på  mer.
 
Skulle kunna säga att jag har kaffedrickande gäster men minsju så är det tunnsått med det nu för tiden. Kan vara bra för kaffet är ju så dyrt.!!!
 
Nä det får vara dyrt men jag älskar verkligen besök som sitter och hänger vid mitt köksbord. Ja vid köksbordet för det känns som om mina gäster aldrig får sitta i rummet. Köket är bäst.
 
Nä lite överdrivet här för är det finbesöjk alltså på t ex lördagar så går det bra med rummet. 
 
Men det är tunnsått med besök, kanske en kvardröjande effekt av pandemin. Får försöka bjuda in folk här igen. 
 
Allt går ju som vanligt annars sin gilla gång.  
 
Men om jag nu kunde uppdatera här lite varje dag så får jag ju berätta vad jag har gjort i dag.
 
Gym med Maggan på fm. Putsat två fönster, bytt gardiner i köket. Läst några böcker, spelat på mobilen. Ja så ser min dag ut i dag.
 
Har en känsla av att jag nästan kan trycka på kopiera i morgon!!!!
 
Nu ska jag se om jag hittar någon bild att sätta in. Kanske jag glömt hur man gör. Vi får se vad som händer.
 
Oj då här kom ju en tjusig sak. Bara för att tala om att jag fortfarande gillar bad, både varma och KALLA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela