roligtlivver.blogg.se

filmtime

Publicerad 2024-02-01 22:24:00 i Allmänt,

Tänkter trycka in några gamla bilder bara för att jag ska känna att jag åtminstone försöker att skriva något minst varannan dag.
Och nu gitter jag inte skriva.
Men kan säga så mycket att efter en otroligt trött morgon o förmiddag (tyade inte somna alls i natt) så har eftermiddagen var jättebra.
Först en träff med något som vi kallar Bildgruppen gamla olofström. Den är så otroligt bra så jag mår bra efteråt. Kanske vi alla pratar lite i munnen på varandra men vadå????
 
Hem och sen vidare till Micke där vi hade träft med filmgruppen. Och i dag var Micke väldigt nöjd med att vi alla kom. Ett litet gäng på fem pesoner är vi och Erik väljer film.
Denna gången hade han valt Det susar i säven och det var en positiv överraskning. Den var BRA.
 
Blev en gammal teaterbild från en av de första föreställningarna vi hade med gänget. Här intervjuas Sångaren i I love you. Vårt lilla rockband
 
Och en bild till slänger jag in här. 
 
Här ska Micke flyga!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela