roligtlivver.blogg.se

måndag... igen

Publicerad 2024-01-29 13:37:10 i Allmänt,

 
Startar med ett kort från förrra sommaren då vi besteg? oj oj då kommer inte ihåg. Stenshuvud kanske.
Micke hade lite svårt men vi slet hårt med honom, mest Roger.  En man tyckte nog synd om Micke och hjälpte till sista biten. Men Micke gillade faktiskt det. Så nöjd när vi är uppe och äen Roger verkar nöjd.
 
Har abolut inget att säga om vad jag gjort sista dagarna. knappt gjort något. Men ändå försvinner tiden. En underlig ekvation.
 
Men nu är det måndag och då har jag min sedvanliga gympa som pågått i ca 30 år, nej ännu mer. Vet inte när vi började men det är fortfarande roligt. Sorgligt att inte vår egen lille Superman kan deltaga längre. Men jag kämpar på lite till. Är många andra som vill och kan fortsätta.
 
Oj oj vad trött jag är, Får sätta mig lite famför tv.n och dega. Men nej vi har ju ingen ström här. 
Den skulle vara bortkopplad en kvart men det är mer än en kvart sen kl 11. Får väl bara dega då.
 
Slänger in en bild till. Får se vad det blir.
 
Och här kom Alice och sen kom en till Alice.
O jag kan inte radera något av dom. 
Farmor och Alice ungefär 2003. Visst sjutton är vi söta????
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela