roligtlivver.blogg.se

test

Publicerad 2024-01-10 08:55:25 i Allmänt,

 Enveten . Ibland. 
Men nu ska vi se om det funkar. Inte för att jag gjort något åt det utan att trycka på diverse knappar och satt av och på o tryckt igen. MEN...
 
I dag ska jag på "tant-möte" (de andra medlemmarna i dessa möten gillar nog inte att jag kallar det tant men ) nr 2 denna veckan.
 
Skönt att rutinerna efter jul och nyår börjar komma tillbaka.
Nyår förresten det tillbringade jag och Aguero tillsammans. Glad att jag fick låna honom.
 
Kanske jag redan berättat detta men eftersom jag inte är vän (vilket i och för sig inte  är så ovanligt) med lilla datorn så vet jag inte vad jag sagt. Det är ju inte alltid jag vet det annars heller men....
 
Nu ska jag skicka detta så ser jag vad som händer
 
Trycker in en bild för skojs skull.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela