roligtlivver.blogg.se

tisdag = gym.dag

Publicerad 2024-01-23 19:48:00 i Allmänt,

Ok nu får jag ta en omgång till.
Tänkte ju berätta lite varje dag. Kan väl inte finnas något mer intressant än att följa en gammal pensionärs vardag?????
Vaaa! någon som protesterade? då får ni logga ut nu .
 
Dagens program.
Gym. Maggan och jag som är väldigt energiska gav oss i väg halv 9.
Och först en omgång på gymmet och sedan av med kläder.
Sen vattengympa, vad trodde ni. FYYYY..
 
Och på vattengympan så står "läraren" uppe och ger oss order.  Och en energisk lärare är det.
 
Jag säger lärare för när man är i vattnet och tittar på henne så känner man att NU måste jag ta i lite till. Så hon tycker jag är duktig.
Lite löjligt va?
Och efter det direkt hem till Micke. Han har det bra och får ofta sitta ute i ett gemensamhets rum och lyssna på personalen.. Nä nu skojar jag lite. Han sitter och tittar på tv.
 
Och när jag är där så tittar vi också på tv. I dag var det skidorientering och där blev det idel svenskar på pallen. Jag hittade en flagga som vi viftade med och skrek heja.
Även Micke hängde på med hejarop..
 
Och nu degar jag framför tv.n
 
Och här kommer dagens bild
Oj då här kom Ida. Trodde det skulle komma en bild på Aguero.
 
Då testar jag en gång till:
 
Här kom en liten sötnos. Jag menar en till Sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

udda farmor

En något skrynklig tant med positiv livssyn.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela